12 Kasım 2015 Perşembe

İngilizce Deyimler ve İfadeler 42

to be over someone


= no longer having romantic feelings towards someone
    to break up with the lover

= (sevgili, romantik ilişki) ayrılmak, ilişkisini bitirmek
    bir kimseyi artık sevmemek, bir kimseye artık aşık olmamak
    bir kimseye karşı artık sevgi duymamak, kalbinden çıkarmak

ingilizce sevgilisinden ayrılmak bırakmak ilişkiyi bitirmek
to be over someone english phrase


* I think I'm over my ex. Maybe I should start dating again.
  (Sanırım eski sevgilime karşı hiç bir duygum kalmadı. Tekrar bir ilişkiye başlamam iyi olabilir.)

* I'm not over you, and I know that I never will.
  (Seni kalbimden atamadım/çıkaramadım, ve biliyorum ki asla atamayacağım.)
  (Seni hala seviyorum/Sana karşı hala bir şeyler hissediyorum ve biliyorum ki her zaman seveceğim/ bu hislerim hiçbir zaman değişmeyecek.)

* I am so over that guy!
  (Ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum artık/Benim için o tamamen bitmiştir/Onu kesinlikle bıraktım.)

* She's still not over her last boyfriend.
  (Son erkek arkadaşına karşı hala bir şeyler hissediyor/Erkek arkadaşıyla ayrıldılar ama yine de ona karşı boş değil.)

* She is finally over that guy who didn't deserve her.
  (Onu hak etmeyen o çocuğu en sonunda bıraktı/o çocuktan nihayet ayrıldı.)

* It's over between them.
  (İlişkileri bitti/sona erdi/Ayrıldılar/Artık beraber değiller.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder