17 Ocak 2016 Pazar

İngilizce Deyimler ve İfadeler 93

I'd say  (= I would say)


= It is my estimate or opinion.
    used to introduce an estimate
    used for giving your opinion even though other people may not agree

= bence, bana kalırsa, benim görüşüm, bana sorarsanız
    muhtemelen, tahminimce

ingilizce bence bana kalırsa muhtemelen tahminimce
I'd say English expression phrase

* I am no doctor, but I'd say he needs an ambulance.
  (Doktor değilim ama bence durumu ambulanslık/bence/bana sorarsanız ambulansa ihtiyacı var.)
  (Doktor değilim ama bence ambulans çağırılmalı.)

* Since you ask me I'd say the blue one is best.
  (Madem sordun/Sordun diye diyorum, bence mavi olan en iyisi/en güzeli.)

* I'd say there were about 100 people there.
  (Tahminimce/Bence orada yaklaşık 100 kişi vardı.)

* A: Do you think I can do it?
  (Sence ben bunu yapabilir miyim?)
   B: I'd say so.
  (Bence yapabilirsin/evet)

* I'd say you are about 40.
  (-yaş- Tahminimce 40 civarı falansın.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder