15 Ağustos 2016 Pazartesi

Çeviri Çalışmaları 29

English Through Movies

Filmlerle İngilizce


Mrs. Doubtfire-1



- No! Stop! Oh, shit!
- Can I give you a hand?
- Oh, no, dear! I don't need a hand. I need a face.
------  --------
* to stop: durmak
- The car stopped at the traffic lights.
  (Araba trafik ışıklarında durdu.)

* shit: lanet olsun, kahretsin, hay aksi, olamaz, inanmıyorum, hassiktir
- Oh shit, we're going to be late!
  (Lanet olsun, geç kalacağız!)

* to give someone a hand: (bir kimseye) yardım etmek, yardımcı olmak
- Would you mind giving me a hand moving this table?
  (Bu masayı taşımama yardım eder/edebilir misin?)

* dear: canım

* to need: ihtiyaç duymak, ihtiyacı olmak
- I just need a couple of minutes to get ready.
  (Hazır olmak için sadece bir iki dakikaya ihtiyacım var/dakika istiyorum.)

* hand: el

* face: yüz
------  --------
- Hayır! Dur! Of kahretsin!
- Yardımcı olmamı ister misin/Yardıma ihtiyacın var mı?
- Hayır, canım! Benim bir ele ihtiyacım yok. Benim bir yüze ihtiyacım var.

for instagram: tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder