3 Mayıs 2017 Çarşamba

Çeviri Çalışmaları 78

English Through Movies

Filmlerle İngilizce


Let's Talk-04


A: I mean it, Aaron.
   I wouldn't want to have to tell our boss about this.
B: You'd tell Ron I don't answer the phone well enough?
A: I will if I have to.
B: All right then! Don't worry, sis.
   I'll be so professional that everyone will be happy!
A: I hope so!
------------- -----------
* to mean= kastetmek, demek istemek
* I mean it= ben ciddiyim, çok ciddiyim, şaka yapmıyorum, samimiyim, doğru söylüyorum
- Give it back now! I mean it.
  (Hemen geri ver onu bana. Ciddiyim ben/şaka yapmıyorum ben.)
* to want to do sth= yapmak istemek
* have to= gerekmek, zorunda olmak, ..meli/malı
* to tell someone about sth= birine bir şey söylemek, birine bir şeyden bahsetmek, birine bir şey anlatmak
* boss= patron
* to answer the phone= telefona bakmak, telefona cevap vermek, telefonu açmak
- He interrupted his work to answer the phone.
  Telefona bakmak/cevap vermek için işine ara verdi.
* well= iyi, güzel, uygun
* enough= yeteri kadar, yeterince, kafi
* well enough= yeterince iyi
- I'm not sure I know you well enough.
  (Seni yeterince iyi tanıdığımdan emin değilim.)
* all right= pekala, tamam
* then= öyleyse, o halde, madem öyleyse
* to worry= endişelenmek, kaygılanmak, tasalanmak, merak etmek, dert etmek
- She will worry if we are late.
  (Gecikirsek/Geç kalırsak endişelenir/merak eder.)
* sis= kız kardeş, resmi olmayan sokak dilinde sister kelimesinin kısaltması
* to be professional= profesyonel olmak, profesyonel hareket etmek/davranmak
* to hope= ummak, ümit etmek, beklemek
* I hope so!= öyle umuyorum, haydi bakalım, inşallah
------------- -----------
A: Ben ciddiyim, Aaron.
   Patronumuza bu durumdan/olaydan bahsetmek zorunda kalmak istemem/istemiyorum.
B: Arayanlara güzel cevap vermediğimi/arayanlarla güzel bir şekilde konuşmadığımı Ron'a söyler miydin/söyler misin?
A: Mecbur kalırsam/gerekirse söylerim.
B: Tamam öyleyse/Peki öyle olsun! Sen merak etme kardeşim.
   O kadar/öyle profesyonel olacağım/davranacağım ki herkes mutlu/memnun olacak.
A: Umarım/inşallah/hadi bakalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder