1 Aralık 2017 Cuma

Çeviri Çalışmaları 105

English Through Videos 

Videolarla İngilizce


Social Conversations in English-10

A: I'd like to introduce you to my friend, Mike.
   Mike, this is Mr. Smith.
B: Hello, Mike. Nice to meet you. This is my wife.
C: Nice to meet you, sir. And a pleasure to meet you too, Mrs. Smith.
D: Thank you. It's nice to meet your acquaintance.
C: Have we met before?
D: No, I don't think so.
------------ ------------
* would like to do sth= yapmak istemek
- I would like to know you better.
  (Seni daha iyi/daha yakından tanımak istiyorum.)

* to introduce someone to someone= birini biriyle tanıştırmak, tanıtmak
- I'll introduce you to her if you want me to.
  (Eğer istersen seni onunla tanıştırırım.)

* to meet= tanışmak
- I met her last year, but I don't remember her name.
  (Onunla geçen sene tanışmıştım ama ismini hatırlamıyorum/unuttum/ismi aklıma gelmiyor.)

* nice to meet you= tanıştığımıza memnun oldum
* pleasure= zevk, memnuniyet, mutluluk
* acquaintance= tanıma, tanışma
* nice to meet your acquaintance= tanıştığımıza memnun oldum
* to think= sanmak, zannetmek
- What do you think you are doing?
  (Sen ne yaptığını sanıyorsun/zannediyorsun?)

* I don't think so= sanmam, zannetmiyorum
------------- -----------
A: Sizi arkadaşım Mike ile tanıştırmak istiyorum/tanıştırayım.
   Mike, bu Bay Smith.
B: Merhaba Mike. Tanıştığımıza memnun oldum. Bu da benim eşim/karım.
C: Tanıştığımıza memnun oldum efendim. Ve sizinle de tanışmaktan mutluluk duydum Bayan Smith.
D: Teşekkür ederim. Ben de tanıştığımıza memnun oldum.
C: Daha önce karşılaşmış mıydık?
D: Hayır, sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder