15 Haziran 2017 Perşembe

Çeviri Çalışmaları 84

English Through Movies

Filmlerle İngilizce


Let's Talk-10


A: Wow, Becca, he's very polite!
B: Yes, he is.
   I guess he really listened to me!
A: Yeah. Actually, it's really cute.
B: I know.
A: I want to call him next!
C: Sure! Hello?
------------- -----------
* polite= nazik, kibar
* to guess= tahmin etmek, sanmak, zannetmek
* I guess= sanırım, galiba, herhalde, tahminimce, bence
- I guess I didn't make myself clear.
  (Sanırım/Galiba kendimi iyi ifade edemedim/anlatamadım.)

* actually= aslında, aslına bakılırsa (konuşma dilinde söze başlarken kullanılan, cümleye esasen bir anlam katmayan bir ifade)
* really= gerçekten
* to listen to someone= birini dinlemek, sözünü dinlemek, sözlerini dikkate almak
* cute= çok iyi, çok hoş, çok tatlı
* I know= aynen, bence de, haklısın, aynı fikirdeyim, sana katılıyorum
- A: He's a complete idiot. B: Yeah, I know.
  (A: Tam bir aptalın teki. B: Evet, haklısın/bence de.)

* to want to do sth= yapmak istemek
* to call= telefonla aramak, telefon etmek
------------- -----------
A: Vay, Becca çok kibar/nazik.
B: Evet öyle.
   Sanırım/galiba/anlaşılan/öyle görünüyor ki beni/sözümü/dediklerimi gerçekten dinlemiş.
A: Evet. Aslına bakarsan, bu-sözlerini dinlemesi/dikkate alması- çok iyi/güzel/hoş bir şey.
B: Bence de/aynen/haklısın.
A: Sonra da onu ben aramak istiyorum.
C: Olur/tamam! Alo?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder